Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
Prosimy o zapoznanie się z ogólnymi zasadami dokonywania zakupów w sklepie należącym do firmy
TASHA beauty NAILS z siedzibą 97-340 Rozprza NIP: 7291836094 Regon: 471423394
- Klient dokonujący zakupów za pośrednictwem witryny internetowej posiada uprawnienia identyczne do uprawnień stosowanych w pozostałych placówkach handlowych.
Podstawą odstąpienia od umowy jest
1.a- paragon lub faktura zakupu
1.b- polska etykieta f-my TASHA z numerem serii/partii
2. Odstąpienie od umowy kupna (zwrot sprawnego, nieuszkodzonego towaru
zakupionego w naszym sklepie), bez podawania przyczyny jest możliwe w
ciągu 14 dni roboczych od chwili fizycznego otrzymania towaru (decyduje
data doręczenia przesyłki). Towar nie może nosić śladów używania, a
także musi posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
Nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna produktów, których opakowanie oraz plomby zabezpieczające noszą ślady otwarcia
3. Reklamacje i zwroty towarów niepełnowartościowych lub uszkodzonych, w
tym również uszkodzonych podczas transportu do klienta odbywają się
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Informacja o wysyłaniu zakupów ze sklepu TASHA beauty NAILS
Przesyłką kurierską/priorytetem poleconym (Poczta Polska)
JAK ODBIERAĆ PRZESYŁKI KURIERSKIE / priorytety polecone
Zapłać za przesyłkę (jeżeli jest to paczka „za pobraniem”) i KONIECZNIE otwórz paczkę i SPRAWDŹ jej zawartość przy KURIERZE ! Odebranie przesyłki bez zastrzeżeń i bez sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera podczas dostawy wyklucza możliwość reklamacji ponieważ nie można reklamować rzeczy zniszczonych i uszkodzonych. BARDZO Ważne ! jeżeli paczkę odbiera inna osoba (zmiana adresu doręczenia) przekaż jej te informacje !
DOKŁADNA INSTRUKCJA ODBIORU .
Składasz podpis na liście przewozowym, obok swojego podpisu napisz odbieram z zastrzeżeniem stanu. Od tego momentu jesteś właścicielem przesyłki.
4.1. Otwórz paczkę przy kurierze i w jego obecności sprawdź, czy w transporcie nie uległa ona zniszczeniu, i czy zamówienie jest kompletne.
4.2. W przypadku jakichkolwiek zniszczenia taśm ochronnych, zniekształceń opakowania nawet nieznacznych, uszkodzenia zawartości oraz braku zamówionych przedmiotów spisz „Protokół zniszczenia przesyłki / braku towaru” w obecności kuriera, w czasie doręczenia i przy nim.
4.3. Protokoły dostępne są u kuriera. Na protokole należy wpisać datę doręczenia, napisać jakie były zabezpieczenia w środku (opakowanie wewnętrzne, folie bąbelkowe, wkłady papierowe, styropian, narożne przekładki tekturowe ... ) i napisać co zostało zniszczone oraz napisać w przypadku braków - czego brakuje.
4.4. Sprawdź wypisany protokół - zazwyczaj to kurier wypisuje protokół dlatego sprawdź, czy wszystko zostało zaznaczone i wpisane prawidłowo. Podpisując się na protokole zgadzasz się z tym, co jest tam napisane i jesteś za to odpowiedzialny i tego świadomy.
Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki, a Odbiorca/Klient ma prawo sobie tego zażyczyć, a jeśli kurier odmówi, to na liście przewozowym lub/i protokole szkody Odbiorca powinien napisać, iż "kurier nie umożliwił mi i odmówił sprawdzenia zawartości" i umieścić swój podpis. W przypadku kiedy odbiorca paczki nie sprawdzi lub/i nie będzie chciał sprawdzić przesyłki przy kurierze w czasie dostawy, pomimo że ma do tego prawo, ale z niego nie skorzysta, pozbawi się możliwości udowodnienia, że uszkodzony przedmiot został taki dostarczony, a nie uszkodzony przez odbiorcę.
Zadbaj o swoje prawo i SPRAWDZIĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA podczas dostawy.
5. Klientem naszego sklepu, zgodnie z obowiązującymi
przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolności
do zawierania umów cywilno-prawnych.
6. Odwiedzając nasz sklep i przeglądając naszą ofertę
pozostajesz anonimowym klientem. Do Ciebie należy decyzja czy chcesz
udostępnić nam informacje o sobie czy też nie. Dopiero w momencie
założenia konta użytkownika sklepu, system nasz zaczyna gromadzić dane
niezbędne do realizacji zamówienia.
7. Szanując Twoją prywatność pragniemy Cię zapewnić, iż
dane przekazane nam przez Ciebie nie zostaną wykorzystane do
jakichkolwiek innych celów niż dokonywanie zakupów w naszym sklepie. W
każdej chwili możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie swojego
konta, a wraz z nim wszystkich udostępnionych nam informacji.
8. Bazy danych z informacjami o klientach są
zabezpieczone zgodnie z najnowszymi wymogami. Dodatkowo, każdorazowa
próba odczytania tych danych przez osoby nieupoważnione jest szczegółowo
rejestrowana w systemie. Pozwala nam to na przekazywanie informacji o
potencjalnych włamaniach odpowiednim organom ścigającym tego typu
działania.
9. Wszystkie ceny towarów prezentowanych na naszych stronach zawierają podatek VAT.
10. Płatności za zamówione towary o wartości do kwoty
500 zł brutto za pobraniem pocztowym / są realizowane wyłącznie dla
stałych klientów prowadzących hurtownie kosmetyczne. Klienci
indywidualni oraz hurtownie zamawiające produkty po raz pierwszy mogą
dokonac zakupu po przedpłacie na konto bankowe
11. W przypadku zamówień przekraczających kwotę 500 zł
brutto, sklep /na życzenie klienta/ wystawia i przesyła do klienta
fakturę PRO-FORMA na podstawie której należy dokonać wpłaty na rachunek
bankowy sklepu.Realizacja zamówienia nastąpi dopiero po zaksięgowaniu
sumy wynikającej z zamówienia na rachunku bankowym sklepu .
12. INFORMACJE O PRZEBIEGU REALIZACJI I WYSYŁKI ZAMÓWIEŃ
Po złożeniu zamówienia Klient jest automatycznie informowany listem e-mail o zarejestrowaniu zamówienia w systemie.
Każde zarejestrowane zamówienie jest przez nasz sklep
potwierdzane pocztą e-mail lub w indywidualnych przypadkach
telefonicznie w ciągu najbliższych 24 godzin od momentu jego
zarejestrowania (dotyczy dni roboczych). Potwierdzenie to
zawiera m.in. informację o terminie realizacji zamówienia. Ponadto,
każdorazowo po zmianie statusu zamówienia (np. opóźnieniu w realizacji,
wysyłce towaru do Klienta itp.) sklep wysyła informację e-mail do
Klienta. W przypadku niemożności skontaktowania się z zamawiającym z
powodów od sklepu niezależnych (np. błędnie wpisany lub fikcyjny adres
e-mail lub nr. telefonu) oraz w przypadku podania niepełnych danych
adresowych - ZAMÓWIENIA NIE BĘDĄ REALIZOWANE.
Zarejestrowany Klient ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie.
Standardowy czas realizacji zamówienia od momentu jego potwierdzenia
przez sklep wynosi 2-5 dni roboczych - w przypadku towarów wymagających
sprowadzenia spoza granic kraju nie powinien wynieść więcej niż 14 dni.
(do wyżej podanych okresów czasowych należy każdorazowo doliczyć
czas realizacji przesyłki przez Pocztę Polską - w przypadku przesyłek
PRIORYTETOWYCH jest to 24 do 48 godzin)
Na wszystkie pozostałe pytania, dotyczące sklepu i sprzedawanych w nim towarów chętnie odpowiemy za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO